שטיח לניקוי רגליים

שטיח לניקוי רגליים – היתרונות שלו הם במישורים רבים ולכן כל מי שחושב על עובדיו ועל האורחים המגיעים לפגישות מעת לעת במשרד, בוחר את השטיח המתאים מתוך המגוון הקיים. שטיח שמעניק מענה רוחבי לכל נושא ספיחת הלכלוך והלחות הוא הפתרון האופטימלי בכל משרד וזאת כדי לשמור על בריאותו של כל מי שנמצא בבניין ירוק ולא בבניין אדום בזכות השטיח יוצא הדופן.

תנאים אלמנטריים של העובדים

בכל מקום עבודה ההנהלה דואגת לרווחתם ולבריאותם של העובדים ושל האורחים. אחת הדרכים להשגת יעד זה היא על ידי רכישת שטיח לניקוי רגליים אשר מונח בכניסה למבנה או למשרד. העובדים והאורחים שמגיעים מהרחוב או מהחניון למשרד נושאים איתם המון חיידקים, לכלוך קשה, בוץ, מיקרו אורגניזמים, פיח, לחות ועוד. המטרה היא שכל הפריטים השליליים הללו יישארו בתוך השטיח ולא יגיעו לחלל המשרד וכאשר כולם מנקים את נעליהם בכניסה, משיגים מטרה זו.
כיוון שכל מי שמגיע מנקה היטב את נעליו בתוך שטיח סופח לכלוך ורק לאחר מכן צועד פנימה, רוב הלכלוך נותר בתוך השטיח אשר מסוגל לספוח 5.5 קילוגרם של לכלוך בכל מטר מרובע. כך העובדים אינם נדבקים במחלות שונות אשר נגרמות מחיידקים שמגיעים למרחב הנשימה שלהם בחלל המרכזי של המשרד, או בחדרים השונים כמו בחדר הישיבות.
בשל הפעולה שמתבצעת בשטיח לניקוי רגליים, נהנים כולם מתחושה נעימה ונינוחה במבנה שהוא מאוורר, יש בו את רמת הלחות הנכונה, הכול נקי ואסטטי, אין בו רעלים או חומרים מזהמים.

פריקה של חשמל סטטי

מעבר לכך שטיח לניקוי רגליים מבצע גם פעולה של פריקת החשמל הסטטי. כך דורכים עליו באופן חופשי ובטוח ומונעים מכות חשמל מחפצים נייחים שנמצאים בקרבת מקום.

איכות של שטיח לניקוי רגליים

שטיח סופח לכלוך מיוצר במפעל וותיק וייחודי בארה"ב. לאורך השנים בוצעו באופציות הייצור של שטיח לניקוי רגליים הרבה מאד שיפורים והמוצר המוגמר שנמכר או מושכר כעת הוא בטיב מעולה ולכן שטיחי נובה מעניקים עליו שבע שנות אחריות.

הזמנה של שטיח איכותי לעסק

כל לקוח מזמין שטיח בגודל המתאים לחלל הכניסה מתוך היצע נרחב של גדלים המיוצרים במפעל. השטיח יהיה בגוון שיבחר הלקוח, חלק בעל צבע אחד ספציפי, כמה גוונים או הטמעה של הלוגו המוכר של החברה.

השטיח בעל כל התקנים הנדרשים

שטיח לניקוי רגליים אינו עניין של מה בכך ולכן הוא בעל התקן האמריקאי המחמיר, בעל תקן NFSI למניעת החלקה וזאת לאור כריות הוואקום המוצמדות אליו בחלק התחתון שלו ומונעות תזוזה. כמו כן בעל תקן 9001 ISO ואישור של חברת מהנדסי הבטיחות יוסי שחר, על עמידה של השטיח בכל הפרמטרים הנדרשים כולל הימצאותם של מעכבי בעירה בכל שטיח סופח לכלוך של שטיחי נובה.

שירות תחזוקה לכל שטיח

בכל מקום בו ממוקם שטיח לניקוי רגליים, הוא סופח מדי יום לכלוך רב ולכן יש לנקז זאת מתוך השכבות הפנימיות של שטיח זה. הדרך האולטימטיבית כדי לפתור זאת היא להצטרף לסבב הקבוע של לקוחות החברה אשר מקבלים אחת לשבועיים שטיח נקי ובמקביל מוסרים את השטיח המלוכלך לניקוי.
פעולה זו מתבצעת על ידי צוות העובדים המיומן שלנו אשר מגיע באופן קבוע למשרדיהם או לאולמות התצוגה של לקוחות החברה. בכל מקום שאליו הם מגיעים, הם מגלגלים בזהירות את השטיח המלוכלך כיוון שהוא עמוס באבק, חול ועוד ולאחר מכן הם פורסים במקומו שטיח נקי ביותר.
כל השטיחים המלוכלכים מועברים למכונת כביסה ייעודית לשטיחים גדולים שנמצאת במפעל המשוכלל. בתהליך השטיפה והניקוי משתמשים בחומרי ניקוי ייחודיים המותאמים למטרה זו שהם אנטי בקטריאליים ונותרים פרקי זמן ארוכים בתוך השכבות הפנימיות של השטיח ולכן יש להם אפקטיביות רבה ולאורך זמן.

היתרונות של שטיחים סופחי לכלוך

מעבר לכל הנושא הבריאותי, יש לשטיחים הללו גם יתרון גדול וזאת בנושא הנראות של המשרד. במקומות שעוברים בהם אנשים רבים ניכרת שחיקה בפרקטים ובריצוף. הגוונים של הפרקטים הופכים להיות בהירים ומטושטשים והריצוף משנה גם הוא את יופיו. העובדה שמונח בכניסה שטיח לניקוי רגליים מונע את השחיקה כיוון שאין מגע ישיר של הנעליים על המשטחים. בדרך זו המשרד נותר מעוצב, יפהפה ובעל מראה נאה שמתאים לקבלת אורחים בכל יום.