שטיח כניסה לבנין

שטיח כניסה לבניין הוא הפריט הראשון שרואה כל מי שנכנס למבנה ולכן הוא מעניק רושם רב על מי שרואה אותו ודורך עליו. כיוון שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, קיימת חשיבות רבה לנראותו ולאיכותו של השטיח שיש לו כמה וכמה תפקידים.

בחורף ובקיץ הנעליים של המבקרים הם במקרים רבים מלוכלכות, רטובות ויש בהן חול, בוץ ועוד.
לכן כאשר המבקרים מנקים את נעליהם בכניסה, הלכלוך נותר על השטיח ולא מועבר לתוך הבניין.

הייחוד של שטיחי נובה הוא בכך שיש בכל שטיח כניסה לעסק את כל היתרונות וכל צורך שישרת את המשרד או את אולם התצוגה. היצרנים האמריקאים של השטיחים הם בעלי ניסיון רב שנים אשר בנה להם מוניטין של היצרנים הטובים ביותר, לאור ההקפדה שלהם על כמה נושאים שהם אקוטיים.

בחירה של שטיחי כניסה למשרדים

ברוב המשרדים בישראל ללא קשר לגודלם, מעניקים מנהליה חשיבות רבה לנראותו של המשרד ולכן הם נעזרים במעצב פנים שיסייע להם בתכנון אופטימלי ויפהפה של המשרד בהתאם לצביון הרצוי ולקו העיצובי שמתאים לאופיו של העסק. חלק אינטגרלי ממערך זה הוא רכישה של שטיח כניסה לעסק. השטיח יכלול את הלוגו הממותג של העסק על פי צבעיו המוכרים, או לחלופין יהיה זה שטיח חלק, בעל כמה צבעים, או בכל מראה התואם את עיצובו של המשרד.
כאשר מגיע אורח ובמיוחד אם מדובר בפעם הראשונה שלו, הוא מתרשם מגודלו ומיופיו של שטיח כניסה לבניין שמעניק תחושה של רצינות ושל הקפדה על פרטים, הן אם מדובר באיש עסקים המגיע לפגישה או עובד המגיע מדי יום למקום העבודה שלו.

אפקט קליטת הלכלוך על ידי השטיח.

כאשר אדם מנקה את נעליו בכניסה למבנה, הוא למעשה משאיר את כל הלכלוך בתוך השטיח. שטיחי כניסה לבניין מסוגלים לספוג עד 5.5. קילוגרם לכלוך. כל הלכלוך שוקע לתוך השטיח ולכן האדם הבא שמגיע ומנקה את נעליו לא נתקל בלכלוך של קודמיו.

ניקוי של השטיח

ככל שהשטיח גדול יותר, כך כושר הספיחה שלו גבוה יותר ולכן המשרד נקי יותר ולכן חשוב לבצע תחזוקה שוטפת עבור שטיחי כניסה למשרדים. פרק הזמן האופטימלי הוא לבצע החלפה של השטיח בכל שבועיים. השיטה היא שאחת לפרק זמן זה מגיעים הצוותים המומחים שלנו למשרד, הם מגלגלים את השטיח המלא בלכלוך ומניחים במקומו שטיח בעל נראות זהה שהוא נקי ונראה חדש לחלוטין. לכל שטיח יש בחלק התחתון שלו כריות וואקום בטיב מעולה אשר יוצרות קיבוע של השטיח לרצפה או לפרקט. בדרך זו אין תזוזה של השטיח ולכן הסיכוי שאדם יחליק על השטיח לא קיים.

שטיח המלוכלך מועבר למפעל החדשני עבור ביצוע ניקוי מאסיבי במכונת הכביסה הייעודית לכך ולאחר מכן מייבשים אותו במייבשי כביסה ענקיים. בתום התהליך השטיח הנקי מחכה במחסן ובהתאם לתיאום עם הלקוח מתבצע סבב נוסף.

תווי תקן של השטיחים

שטיחי כניסה לבניין נובה, משווקים על ידינו החל בשנת 1990 והם בעלי תו תקן אמריקאי NFSI למניעת החלקה, בעלי תו איכות 9001 ISO  כמו כן השטיחים עברו בדיקה מקיפה ומעמיקה של מהנדס הבטיחות ממשרדו של יוסי שחר ועמדו בכל התקנים הנדרשים על פי מכון התקנים הישראלי, אחד מהם הוא העובדה  ששטיח זה הוא מעכב בעירה וזהו נתון מהותי כאשר פורצת שריפה.

שטיחים לכניסה לבניין שהם אנטי בקטריאליים

כל אדם שמנקה את נעליו באמצעות שטיחי כניסה למשרדים, משאיר בו חומרים שונים. הפעולה יוצאת הדופן שמבצע שטיח זה היא בכך שהוא מונע את כניסתם של מיקרו אורגניזמים לתוך המשרד. זאת לאור העובדה שהשטיחים של נובה שיווק והנדסה הן באופציה של רכישה והן באופציה של השכרה, עוברים הליך אנטי בקטריאלי תוך שימוש בחומרים ייעודיים למטרה זו, אשר נותרים בתוכו פרקי זמן ארוכים. בדרך זו השטיח יוצר מהפך ולכן המבנה כולו הוא ירוק ונקי וזאת לעומת זיהומים שונים אשר חודרים לבניינים אחרים שלא קיימים בהם שטיחים לכניסה לבניין של שטיחי נובה.

איכותם של השטיחים

לשטיחים העמידים של שטיחי נובה יש שבע שנות אחריות וזאת לאור הטיב המעולה שלהם. הלקוחות בוחרים אם לרכוש את השטיחים או לשכור אותם. כמו כן הם בוחרים אם להצטרף לשירות התחזוקה אחת לשבועיים, או לתאם את החלפת השטיחים על פי הזמנים הנוחים להם.